همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی موکب پایگاه شهید فیاض بخش بهزیستی قم به همت خواهران بسیجی با توزیع نذورات و شربت پذیرای عزاداران و مراجعین ادارات مستقر در مجتمع ادارات بودند. دکتر محمدزاده مدیر کل بهزیستی استان و سرهنگ باطنی فرمانده حوزه مقاومت ادارای حضرت رسول (ص) با حضور در این موکب ، ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به خادمین حسینی ، لحظاتی به خدمت پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد